Pracovní skupiny

Pracovní skupiny slouží k rozdělení uživatelů do skupin podle společných vlastností. Výhodou je, že celé pracovní skupině lze přiřadit pracovní směnu.

V záložce Obecné se musí vyplnit název pracovní skupiny. Zároveň lze nastavit, zda je pracovní skupina výchozí – výchozí pracovní skupina může být je jedna a předvyplňuje se při vytváření nových uživatelů.

Kalendář svátků určuje dny pracovního klidu pro všechny uživatele v pracovní skupině. Může být zděděný z nastavení firmy nebo je možné nastavit jiný kalendář svátků pro pracovní skupinu.

V případě potřeby je možné nastavit jiný kalendář svátků pro konkrétní uživatele v AdministraceUživatelé – editace uživatele – záložka Obecné, kde se nastavuje kalendář svátků, který platí pro editovaného uživatele. Buď je kalendář svátků děděn z nastavení pracovní skupiny (pracovní skupina může mít kalendář svátků zděděný z firmy nebo nastavený kalendář svátků vlastní) nebo je uživateli nastaven kalendář svátků vlastní.

Záložka Uživatelé slouží pro výběr uživatelů, kteří spadají do upravované pracovní skupiny.

V záložce Upozornění se nastavuje zasílání nebo nezasílání automaticky generovaných emailů obsahující upozornění na chyby v docházce nebo na nové žádosti od uživatelů.

Nastavení se zde přebírá z firmy. Pro změnu volby Poslat email můžete přepínat mezi Ano | Ne u volby Převzít nastavení. Nastavení pro pracovní skupiny je přebíráno nastavením uživatelů (AdministraceUživatelé – editace uživatele – záložka Upozornění).

chyby v docházce

Pokud je možnost Poslat email zaškrtnuta, uživateli, kterému vznikla chyba v docházce, je zaslán email SYSDO – Chyba v docházce. Uživatel musí mít vyplněný email v AdministraceUživatelé – editace uživatele – záložka Obecné – část Kontakty.

Email s chybou uživatele je možné také zaslat na jeden další email, který musí být vyplněný v Administrace – Uživatelé – editace uživatele – záložka Upozornění – (Pokročilý režim) – možnost Posílat upozornění na jiný email.

žádosti od uživatelů

Pokud je možnost Poslat email zaškrtnuta, správci docházky (uživateli, který má nastavený dohled na uživatele, který vložil žádost), je zaslán email SYSDO – Nová žádost. Správce docházky musí mít vyplněný email v AdministraceUživatelé – editace uživatele – záložka Obecné – část Kontakty.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *