Skupiny uživatelů

SKUPINY UŽIVATELŮ – PŘEHLED PŘÍTOMNOSTI

Zde můžeme nastavit kdo koho může vidět v Přehledu přítomnosti. Tuto možnost spustíme v  AdministraceFirmy – editace firmy – záložka FunkceSkupiny uživatelů ANO. V Administraci se objeví nová položka – Skupiny uživatelů.

Jednoduchý návod na založení skupiny:

1) Zvolíme +Přidat a skupinu pojmenujeme. Dále vybereme, jestli mají jednotliví uživatelé vidět pouze svoji přítomnost nebo i přítomnost ostatních členů skupiny.

2) Vybereme buď celé skupiny uživatelů nebo jednotlivce, kteří budou zařazeni do námi vytvořené skupiny. Tyto uživatele vybíráme z Pracovních skupin (pokud máme založené) nebo z Výchozí.

3) Zvolíme koho bude skupina sledovat. Mohou to být všechny skupiny nebo jen námi vybrané.

4) Můžeme vybrat kdo bude na tuto skupinu vidět. Např. okruh vedoucích pracovníků.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *