Skupiny uživatelů

SKUPINY UŽIVATELŮ – PŘEHLED PŘÍTOMNOSTI

Zde můžeme nastavit kdo koho může vidět v Přehledu přítomnosti. Tuto možnost spustíme v  AdministraceFirmy – editace firmy – záložka FunkceSkupiny uživatelů ANO. V Administraci se objeví nová položka – Skupiny uživatelů.

Jednoduchý návod na založení skupiny:

1) Zvolíme +Přidat a skupinu pojmenujeme. Dále vybereme, jestli mají jednotliví uživatelé vidět pouze svoji přítomnost nebo i přítomnost ostatních členů skupiny.

2) Vybereme buď celé skupiny uživatelů nebo jednotlivce, kteří budou zařazeni do námi vytvořené skupiny. Tyto uživatele vybíráme z Pracovních skupin (pokud máme založené) nebo z Výchozí.

3) Zvolíme koho bude skupina sledovat. Mohou to být všechny skupiny nebo jen námi vybrané.

4) Můžeme vybrat kdo bude na tuto skupinu vidět. Např. okruh vedoucích pracovníků.