Uživatelé zadávají přístupy pomocí hardwarových nebo softwarových čteček. Přístupy (příchod, odchod, pauza, …) jsou důležité pro počítání odpracované doby a pro sledování pohybu zaměstnanců (např. v přehledu přítomnosti). Ověření uživatele probíhá rozpoznáním obličeje, otisku prstu, přiložením karty nebo čipu, případně zadáním PIN. Většina hardwarových čteček spojí záznam i s pořízením fotografie, což kromě zpětného ověření přístupu pomáhá i k vytváření rozmanitých přehledů.
V administraci čteček je možné přidávat nové čtečky nebo editovat čtečky již vytvořené. Pro více informací vyberte konkrétní model čtečky.
HW terminály
Instalace HW terminálů je jednoduchá. Všechny zakoupené hardwarové čtečky obdržíte přednastavené, stačí je připojit k elektrické síti a k internetu.
Hardwarovou čtečku přidáte do systému pomocí aktivačního klíče, který naleznete u zakoupeného výrobku (Aktivovat kód produktu). Dále je možné jakoukoliv čtečku přidat kliknutím na tlačítko Přidat.
Pro spárování čtečky v systému SYSDO a konkrétního HW zařízení se používá jedinečné číslo IMEI. Aby čtečky odesílaly data, musejí být připojeny k internetu a mít nastavenou správnou komunikaci s naším serverem.
ACS-line KT700
SW terminály
Všechny softwarové čtečky jsou v rámci licence zdarma v neomezeném množství. Virtuální terminál je možné používat v jakémkoliv prohlížeči, mobilní terminál v mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Aplikační terminál je speciální aplikace optimalizovaná pro tablety s operačním systémem Android.
Přístupové terminály
Často kladené dotazy
Proč čtečka nekomunikuje?
V Administrace - Čtečky zkontrolujte, kdy čtečka odeslala poslední data. Zelené zbarvení je v pořádku, oranžová nebo červená barva značí, že čtečka z nějakého důvodu nekomunikuje. Důvody mohou být následující:
- chybně zadané číslo IMEI
- chybně nastavená komunikace s naším serverem
- čtečka není připojená k internetu
- nastavení vnitřní sítě bránící komunikaci, např. firewall nebo propustnost portu (4000 a 123)