Žádosti

Žádosti zjednodušují a zefektivňují komunikaci mezi zaměstnanci a jejich správci docházky. Pomocí žádostí je možné žádat o různé druhy (ne)přítomností. Správci docházky jsou o nových žádostech informování emailem a zaměstnanci jsou o vyřízení žádosti informováni pomocí emailu taktéž.

Žádosti zadávají uživatelé pomocí webové nebo mobilní aplikace pomocí volby vložit žádost () ve dni, na který plánují (ne)přítomnost. Je třeba vybrat typ plánu, zvolit časový interval a volitelně připsat poznámku.

Typy plánů mohou být následující:

  • práce – pevná
  • práce – pružná
  • práce – celopružná
  • přesčas
  • přesčas – pružný
  • kompenzace
  • kompenzace – přužná
  • lékař
  • nemoc
  • služební výjezd
  • dovolená
  • placené volno
  • neplacené volno
  • ošetřování člena rodiny
  • soukromý odchod
  • sick day
  • mateřská dovolená
  • rodičovská dovolená

Po vložení žádosti se nevyřízené žádosti zobrazí v záložce Plán ve dni, kdy byla žádost podána (). Schválením žádosti se vytvoří v docházce uživatele nový plán (dovolená, sick days, lékař, služební výjezd, …), který je možné zobrazit v záložce Plán

Správci docházky vyřizují žádosti v menu Žádosti (webová i mobilní aplikace), ve kterém je také možné žádosti filtrovat podle typu plánu, stavu a uživatele, který žádost vložil. Žádost lze schválit nebo zamítnout, u stavu schválené nebo zamítnuté žádosti se zobrazuje jméno správce docházky, který žádost vyřizoval. V přehledu žádostí se zobrazuje také čas podání žádosti a platnost žádosti (časový interval plánu nepřítomnosti). Při vyřizování žádosti je možné žádost také upravit nebo přidat komentář. 

Žádosti může schvalovat uživatel, který má zapnutý dohled nad ostatními uživateli (AdministraceUživatelé – editace uživatele – záložka Oprávnění – část Dohled), bez ohledu na to, jestli jeho role je uživatel nebo administrátor. 

Vedle žádostí o plány (ne)přítomností je možné žádat taktéž o interní nebo veřejný virtuální terminál.

Často kladené dotazy

6 thoughts on “Žádosti

    1. Vážená paní Thachová,

      děkuji za Váš dotaz. Žádosti můžete přidávat v záložce Plán u konkrétního dne kliknutím na tlačítko nové žádosti (bílé plus v oranžovém poli). Jako typ plánu zvolíte neplacené volno. Dále vyberete datum, od kdy do kdy o neplacené volno žádáte a případně vyplníte poznámku pro správce docházky.

      S přáním příjemného dne
      Petra Hurychová

  1. Jak prosím požádat o vyznačení nepřítomnosti na pracovišti z důvodů školení? Školení není služební výjezd ve smyslu odjíždím v 8:15 a až se vrátím, tak se přihlásím, a je dvoudenní. Začíná ve čtvrtek a končí v pátek. Ani na začátku ani na konci nepůjdu k fyzické čtečce. V pravidlech máme, že se nám každý takový den počítá 8 hodin do pracovní doby.
    Moc děkuji.

    1. Dobrý den,

      momentálně připravujeme typ plánu Školení na implementaci do systému.

      Do té doby je možné používat kombinaci směny (8h pevný pracovní plán) a plánu Služební výjezd (vložený přes celý tento pracovní plán).

      S přáním příjemného dne
      Petra Hurychová

  2. Dobrý den, nejde mi zažádat o dovolenou. Po zadání termínu od 1.7.2019 do 12.7.2019 se objeví hláška “Do musí být později než od”. Kde je chyba? Děkuji za odpověď. Václav

    1. Dobrý den, vážený pane Šeno,

      tato chyba se Vám zobrazuje z toho důvodu, že nemáte přiřazenou pracovní směnu. Uživatel musí mít přiřazenou pracovní směnu, která vytváří pracovní plány do jednotlivých dnů a přes tyto pracovní plány se pak vkládají plány nepřítomnosti (např. dovolená).

      Kontaktujte ohledně tohoto problému svého správce docházky – je potřeba, aby Vám přiřadil správnou pracovní směnu.

      S přáním příjemného dne
      Petra Hurychová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *