Systém SYSDO hlídá pracovní směny, a pokud v daný čas nezaznamenal uživatel patřičnou událost (přístup), nebo zaznamenal událost mimo plán (možnost nastavení časové tolerance), přijde jemu a nadřízené osobě upozornění. Zároveň se v systému uloží chyba. Oprava chyb je možná jen na oprávnění. Po opravě jakékoliv události se ukládá historie pro případnou zpětnou kontrolu.




Chybu opravíte kliknutím na tlačítko Opravit (
) , způsoby korekce se Vám nabídnou podle typu chyby.


vložit událost
![]()
Když zaměstnanec zapomene použít při příchodu nebo odchodu čtečku, nahrazení přístupu provedete vložením nové události. Událost lze vložit pouze k virtuální čtečce, u takto zadaného přístupu bude v přehledu přístupů zaznamenáno, že byl přidán manuálně.

vložit plán
![]()
Vložení nového plánu nemusí sloužit jen k opravám chyb. Můžete také zaměstnanci naplánovat služební výjezd či extra práci mimo již nastavenou směnu.

