SKUPINY UŽIVATELŮ – PŘEHLED PŘÍTOMNOSTI
Zde můžeme nastavit kdo koho může vidět v Přehledu přítomnosti. Tuto možnost spustíme v Administrace – Firmy – editace firmy – záložka Funkce – Skupiny uživatelů ANO. V Administraci se objeví nová položka – Skupiny uživatelů.
Jednoduchý návod na založení skupiny:
1) Zvolíme +Přidat a skupinu pojmenujeme. Dále vybereme, jestli mají jednotliví uživatelé vidět pouze svoji přítomnost nebo i přítomnost ostatních členů skupiny.
2) Vybereme buď celé skupiny uživatelů nebo jednotlivce, kteří budou zařazeni do námi vytvořené skupiny. Tyto uživatele vybíráme z Pracovních skupin (pokud máme založené) nebo z Výchozí.
3) Zvolíme koho bude skupina sledovat. Mohou to být všechny skupiny nebo jen námi vybrané.
4) Můžeme vybrat kdo bude na tuto skupinu vidět. Např. okruh vedoucích pracovníků.