Seznamy

Záložka Seznamy v menu Administrace zobrazuje přehled všech vytvořených seznamů. U každého seznamu vidíte jeho název, informaci o případných podseznamech a jednotlivých položkách.

K čemu slouží seznamy?

  • Seznamy umožňují vytvářet vlastní číselníky (výčty hodnot), které pak můžete použít v aktivitách jako atribut typu Seznam.

  • Uživatel si při zadávání aktivity jednoduše vybere položku ze seznamu místo ručního psaní hodnoty.

  • Podseznamy vám umožní přidat k hlavní položce další úroveň položek. Díky tomu je výběr hodnot při práci s atributem Seznam rychlejší a přehlednější.

Seznam bez podseznamů
Seznam s podseznami

Podmínka pro použití seznamů:
Seznamy můžete vytvářet pouze tehdy, pokud jsou povolené Aktivity:

AdministraceFirmy – editace firmy – záložka Aplikace – záložka Funkce – Aktivity: Ano

Jak to funguje v praxi?

  1. Vytvoříte si seznam (např. zákazníků, projektů, oddělení…).

  2. Přidáte k němu případné podseznamy.

  3. Tento seznam pak použijete v aktivitě jako atribut Seznam.

  4. Při zadávání aktivity si uživatel vybere z předem připravených položek.

Zadané aktivity se pak vkládají (Vložit aktivitu) a zobrazují (Náhled aktivit, Souhrnný náhled aktivit) ve webové nebo mobilní aplikaci v záložce Plán, Náhled aktivit nebo Souhrnný náhled aktivit.