Měsíční přehled
období – období, za které chcete report generovat
Automaticky se předvyplňuje uplynulý měsíc.
zobrazení
- přesný – zobrazují se reálná data
- ideální – zobrazují se ideální hodnoty nastavené v pracovních směnách
Půl dny dovolené jsou sloučené do jednoho dne a nezobrazují se chyby.
typ
- celý – zobrazí se i informace pro jednotlivé dny
- zkrácený – zobrazí se pouze souhrnné informace za celý měsíc
formát – zobrazí údaje jako hodiny a minuty [HH:MM] nebo jako hodiny zaokrouhlené na dvě desetinná místa
legenda – (ne)vypíše vysvětlivky pro jednotlivé zkratky
- OD – odpracované dny
- S – svátek
- D – dovolená
- SD – sick day
- PV – placené volno
- NV – neplacené volno
- N – nemoc
- OČR – ošetřování člena rodiny
- MD – mateřská dovolená
- RD – rodičovská dovolená
- L – lékař
- SV – služební výjezd
uživatelé – uživatelé, pro které chcete report generovat, rozděleni podle pracovních skupin
Zobrazují se pouze uživatelé, kteří byli ve zvoleném období aktivní.
Měsíční přehled jednotlivce (NOVÝ)
období – období, za které chcete report generovat
Automaticky se předvyplňuje uplynulý měsíc.
zobrazení
- přesný – zobrazují se reálná data
ideální – zobrazují se ideální hodnoty nastavené v pracovních směnách- půl dny dovolené jsou sloučené do jednoho dne a nezobrazují se chyby
(Na ideálním zobrazení v novém reportu Měsíční přehled jednotlivce se momentálně pracuje.)
Pokud je směna přes půlnoc, všechny události (příchod, odchod, pauza start, pauza konec) budou zobrazeny u dne, kdy směna přes půlnoc začíná, i v případě, že vznikly až následujícího dne.
formát – zobrazí údaje jako hodiny a minuty [HH:MM] nebo jako hodiny zaokrouhlené na dvě desetinná místa
týdenní součet – zobrazuje se týdenní součet
další data – vzhledem k nedostatku místa v reportu ve formátu PDF je potřeba vybrat, která data si v tomto případě chceme zobrazit – vybíráme z týdenního součtu a nebo příplatků. Příplatky zahrnují práci ve svátek a o sobotách a nedělích. (v Xls souboru toto řešit nemusíme, tam si můžeme zobrazit vše)
legenda – zobrazuje se legenda
Pokud se docházkový list nevleze na stránku A4, doporučujeme týdenní součet nebo legendu nezobrazovat.
lékař v odpr. době
- ANO – lékař se započítává do odpracované doby
- NE – lékař se nezapočítává do odpracované doby
uživatelé – uživatelé, pro které chcete report generovat, rozděleni podle pracovních skupin
Zobrazují se pouze uživatelé, kteří byli ve zvoleném období aktivní.
Report Měsíční přehled jednotlivce lze pomocí modulu stravenek (Administrace - Firma - (Pokročilý režim) - záložka Aplikace - záložka Stravování) použít k reportování nároku stravenek jednotlivých uživatelů.
Na stravenku má uživatel nárok, pokud odpracuje zadaný počet hodin. Dále je možné definovat, zda se do odpracovaných hodin má započítat doba u lékaře, doba služebního výjezdu a případně také doba placeného volna.
Počet stravenek, na které má uživatel nárok, se zobrazí v reportu Měsíční přehled jednotlivce jako suma dnů ve sloupečku Odpr. (Odpracováno).
Pro rozlišení práce v noci (22:00 – 6:00), práce ve svátek (dle kalendáře svátků), práce v sobotu a práce v neděli je možné použít XLS verzi reportu, ve které je odpracovaná doba detailněji rozdělena.
Přehled chyb docházky
Statistika chyb, které jsou opravené a při opravení byla možnost Počítat jako chybu uživatele nastavena na Ano.
období – období, za které chcete report generovat
Automaticky se předvyplňuje aktuální měsíc.
uživatelé – uživatelé, pro které chcete report generovat, rozděleni podle pracovních skupin
Zobrazují se pouze uživatelé, kteří byli ve zvoleném období aktivní.
Dovolenky
Formulář vhodný pro evidenci dovolených zaměstnanců.
období – období, za které chcete report generovat
Automaticky se předvyplňuje uplynulý měsíc.
kontaktovat zaměstnance – možnost (ne)kontaktování uživatele (pouze pokud je vyplněný email v editaci uživatele)
uživatelé – uživatelé, pro které chcete report generovat, rozděleni podle pracovních skupin
Zobrazují se pouze uživatelé, kteří byli ve zvoleném období aktivní.
Měsíční přehled směn podle skupin
období – období, za které chcete report generovat
Automaticky se předvyplňuje aktuální měsíc.
pracovní skupiny – pracovní skupiny, pro které chcete report generovat
Měsíční přehled směn pro jednotlivce
období – období, za které chcete report generovat
Automaticky se předvyplňuje aktuální měsíc.
uživatelé – uživatelé, pro které chcete report generovat, rozděleni podle pracovních skupin
Často kladené dotazy
Proč při generování reportu nevidím uživatele ve výběru uživatelů?
Reporty je možné pro uživatele generovat pouze za období, ve kterém je uživatel aktivní a v období, které je mezi datem nástupu a datem odchodu. Jsou dvě možnosti, jak tento problém vyřešit. Nastavte jiné datum nástupu nebo odchodu, případně změňte období, pro které generujete reporty.