SYSDO má přehled o pracovních plánech jednotlivých zaměstnanců. Tedy o jejich pracovní době, přesčasech nebo naopak dovolené či jiné pracovní nepřítomnosti. Jednoduše řečeno, SYSDO přesně ví, kolik času zaměstnanec strávil v práci. EDA shromažďuje informace o jednotlivých projektech a úkolech, na kterých se ve firmě pracuje. Ke každému tiketu uživatelé zadávají i strávený čas, a to i průběžně, pokud se jedná o časově náročnější úkoly. EDA tedy přesně ví, kolik času bylo na jednotlivém úkolu stráveno a kdo jej na něm strávil.
Pokud ve vaší společnosti využíváte docházkový systém SYSDO spolu s tiketovacím systémem EDA, dostanete komplexní přehled o aktivitách a celkové produktivitě vašich zaměstnanců. SYSDO shromažďuje informace z tiketovacího systému a dává je dohromady s daty, které má samo k dispozici. Výsledkem je přehledné grafické zobrazení aktivit zaměstnanců.
Propojení systémů SYSDO a EDA si můžete nastavit v Administrace – Firma – editace firmy – (Pokročilý režim) – záložka Aplikace – záložka Externí systémy. Vyberte ikonu a v sekci Typ vyberte možnost EDA. Po uložení se objeví okno s přidaným systémem EDA, který obsahuje API klíč pro GET. Spárování se dokončí zadáním tohoto unikátního API klíče na firmu v systému EDA (Administrace – Skupiny/Firmy – Externí systémy – Vložit API klíč). S tímto nastavením vám pomůže technická podpora.

Pokud spárování proběhlo úspěšně, pokračujte s nastavením jednotlivých uživatelů. Zvolte ikonu pro párování uživatelů v levé části okna. Objeví se tabulka s uživateli, kde u každého uživatele je ikona Párovat uživatele. Nespárovaný uživatel je zobrazen v červeném poli, spárovaný uživatel v zeleném poli. Navíc je ve sloupci „Spárováno“
uvedeno Ano nebo Ne. U uživatele, kterého chcete propojit se systémem EDA, zvolte ikonu Párovat uživatele a do kolonky Externí ID vložte email, který má uživatel uveden v systému EDA.
