-
Účetní uzávěrka [3.7.2]
Je možné, že funkci účetní uzávěrky znáte a již delší dobu používáte. Účetní uzávěrka je datum, které nastavíte v Administrace - Firmy - editace firmy - záložka Obecné - (Pokročilý režim) - Účetní uzávěrka. V období před tímto datem není možné editovat docházku: nelze vkládat/editovat/mazat plány, nelze vkládat/editovat události, nelze... -
Přehled přístupů – podvržená GPS pozice
Obáváte se, že budou zaměstnanci při zadávání přístupů pomocí mobilního telefonu (mobilního terminálu) využívat aplikací, které podvrhují aktuální zeměpisnou polohu (GPS)? Nyní již nemusíte! Používání této aplikace sice nelze zabránit, ale nově v přehledu přístupů naleznete upozornění, že byl daný přístup zadán s použitím mobilní aplikace, která podvrhuje zeměpisnou polohu (GPS). -
Nová verze mobilní aplikace (iOS) [3.4.0]
Myslíme na pohodlí uživatelů mobilních zařízení a proto nová verze mobilní aplikace 1.2 (iOS) přináší několik novinek: možnost vkládání žádostí, možnost vkládání aktivit, rozšíření mobilního terminálu -
Nový typ atributu aktivit – seznam [3.4.0]
Položka Seznamy v menu Administrace umožňuje definovat vlastní seznamy (číselníky, výčty), které poté lze použít v aktivitách jako atribut typu seznam. Při vkládání aktivity má uživatel na výběr předem stanovené položky seznamu. Seznamy lze vytvářet pouze pokud jsou povolené aktivity: Administrace – Firmy – editace firmy – záložka Aplikace – záložka Funkce – Aktivity: ANO -
Plánovaná údržba 13. 10. 2018
Z důvodu plánované údržby může dne 13. 10. 2018 od 20:00 do 0:00 docházet k občasným výpadkům systému. Děkujeme za pochopení. -
Aktivity [2.4.0]
Do systému SYSDO jsme přidali možnost sledování aktivit pro konkrétního uživatele na konkrétní den. Díky univerzálnímu použití lze aktivity aplikovat na různé výkony, např. přiřazení úkolů zaměstnancům, monitorování odpracovaného času na projektu, počet vyrobených výrobků za den, apod. Pro zjednodušení administrace bylo upraveno menu v záložce Plán. Přidání aktivity probíhá ze záložky... -
Zobrazování novinek [2.2.1]
Náš systém neustále zdokonalujeme a zlepšujeme, a chceme také, aby o těchto novinkách byli informováni i naši zákazníci. Pokud nová verze systému obsahuje novou funkcionalitu, jsou uživatelé o této změně informováni po přihlášení do aplikace. Uživatel má možnost zrušit upozorňování na novinky nebo přejít přímo do všech novinek týkajících se jeho role... -
Zobrazení typů přístupů [2.2.1]
Nyní je možné spolu s názvem typu přístupu zobrazovat v náhledu dne v plánu také funkci události. Administrátor si může definovat vlastní názvy typů přístupů. Funkce přístupu: vstup výstup pauza kouřová pauza k lékaři služební výjezd volný služební výjezd Toto nastavení je nutné povolit v editaci firmy (Administrace -> Firmy -> Editace firmy... -
BioPad-A – sledování odpracované doby [2.2.0]
S každým úspěšně registrovaným přístupem se na obrazovce čtečky BioPad-A zobrazí okno s odpracovaným časem za měsíc, k aktuálnímu dni a tento den. Okno obsahuje také informace o čerpané dovolené - kolik dnů dovolené je naplánováno a kolik k dispozici. Zobrazení těchto informací přístupu je nutné povolit v editaci čtečky v záložce... -
Zdravotní volno (Sick day) [2.2.0]
Na četná přání našich zákazníků jsme do systému přidali tzv. sick days (zdravotní volna) - zaměstnanecký benefit, který v poslední době zavádí stále více zaměstnavatelů. Administrátor systému musí nejprve povolit používání sick days v editaci firmy v záložce Aplikace (Pokročilý režim). Sick days se nabíjejí uživatelům podobně jako dovolená. Přehledné zobrazení čerpání sick days a... -
Měsíční přehled dovolené [2.1.0]
Měsíční přehled dovolené přináší přehledné grafické zobrazení naplánované dovolené a dalších typů plánů pro jednotlivé uživatele roztříděné podle pracovních skupin. Přehled využijí jednak běžní uživatelé při podávání žádostí (), ale také administrátoři (případně správci docházky) při plánování (). Měsíční přehled dovolené přidáte tlačítkem Přidat v liště záložek při levém okraji nebo v rozbalovacím...