Žádosti

Skrze žádosti může běžný uživatel komunikovat s administrátorem či správcem docházky. Žádosti jsou dvojího typu – žádosti ohledně docházky nebo žádosti týkající se virtuálního terminálu.

V případě virtuálního terminálu žádáte o přístup k internímu či veřejnému virtuálnímu terminálu z určitého zařízení.

Pokud potřebujete jít k doktorovi, jste nemocní nebo chcete dovolenou či jiné volno, není nic jednoduššího, než na stránce Plán kliknout na tlačítko nové žádosti (ikona), vyberete Typ plánu a časový interval, případně připíšete poznámku. Stisknutím tlačítka uložit se tato žádost odešle správci docházky.

Lze také požádat o zaplánování práce, přesčasů nebo kompenzace.

Správce docházky nebo administrátor žádosti spravuje na stránce Žádosti, kde se nachází přehled podaných žádostí. O každé nové žádosti je informován e-mailem, každou žádost je možné schválit či zamítnout, případně přidat poznámku či komentář.

Typy plánu:

  • práce pevná
  • práce pružná
  • přesčas pevný
  • přesčas pružný
  • kompenzace pevná
  • kompenzace pružná
  • doktor
  • nemoc
  • služební výjezd
  • dovolená
  • placené volno
  • neplacené volno
  • ošetřování člena rodiny
  • soukromý odchod
  • rodičovská dovolená
  • mateřská dovolená

 

 

2 thoughts on “Žádosti

    1. Vážená paní Thachová,

      děkuji za Váš dotaz. Žádosti můžete přidávat v záložce Plán u konkrétního dne kliknutím na tlačítko nové žádosti (bílé plus v oranžovém poli). Jako typ plánu zvolíte neplacené volno. Dále vyberete datum, od kdy do kdy o neplacené volno žádáte a případně vyplníte poznámku pro správce docházky.

      S přáním příjemného dne
      Petra Hurychová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *