Firmy

Na stránce Firmy vidíte základní informace o Vaší firmě. Celkové počty uživatelů a čteček, údaje o licenci.


Obecné

V obecném nastavení můžete měnit informace o firmě – upravit název firmy, nastavit výchozí jazyk, kalendář svátků a výchozí časovou zónu.

 

Pokud nenastavíte jinak, kalendář svátků je stejný pro pracovní skupiny a uživatele. Práci ve svátek je možné zapnout přímo u pracovních směn.

Účetní uzávěrka je datum, které uzavírá docházku. V období před tímto datem není možné editovat docházku.

Výchozí oblast se předvyplňuje při přidávání nových čteček. Výchozí pracovní skupina, výchozí pobočka a výchozí pracovní pozice se předvyplňují při přidání nového uživatele.


Upozornění

Zapnutí či vypnutí převzetí nastavení upozornění z nadřazené firmy.

Jedná se o povolení zasílání chyb v docházce na email uživatele či povolení zasílání žádostí od uživatelů správci docházky (administrátor či uživatel s dohledem).

Toto nastavení upozornění lze upravit i pro pracovní skupiny a jednotlivé uživatele (pro skupiny a uživatele tak nastavíte, zda správci docházky a uživatelé dostávají emaily o chybách a žádostech). V editaci uživatele je možné také nastavit přeposílání chyb uživatelů na jiný email.


Aplikace

 

Plán

V záložce aplikace volíte mezi plnou velikostí nebo proporcionálním zobrazením směny. Toto zobrazení je platné pro všechny uživatele ve firmě. (Níže vidíte zobrazení stejné směny jednou v plné velikosti a podruhé proporcionálně.)

 

plná velikost
proporcionálně

 

Náhled dne může být zobrazen s událostmi i s plánem (Vše) nebo jen s událostmi (Bez plánů).

vše
bez plánu

 

V náhledu dne lze zobrazovat název i funkce typů přístupu nebo pouze název typu přístupu.

funkce události: Ano
funkce události: Ne

 

Přehled přítomnosti

V přehledu přítomnosti lze vyhledávat podle uživatelů nebo podle pracovních skupin.

Datum posledního přístupu může být zobrazeno dle výchozího nastavení nebo jako celé datum a čas.

 

Sick day

Zdravotní volno je zaměstnanecký benefit, který v poslední době zavádí stále více zaměstnavatelů.

Sick days se nabíjejí uživatelům podobně jako dovolená.

Dovolené a sick days lze přehledně zobrazit na celý kalendářní rok v záložce Plán.

Uživatel může požádat správce docházky o sick day na konkrétní den přidáním žádosti () v plánu. Správce docházky může zaměstnanci zaplánovat sick day na určitý den přidáním plánu ().

 

Externí systémy

Abra

Abra a SYSDO se párují tzv. API klíčem, který je vytvořen automaticky při přidání externího systému k firmě. Do Abry je potřeba nainstalovat SYSDO modul. Abra musí podporovat modul pro scripting – pokud toto váš systém nepodporuje, kontaktujte technickou podporu Abry. S dalšími kroky Vám pomůže SYSDO technická podpora.

Uživatele je nutné spárovat (). Párování probíhá také v editaci uživatele v záložce Obecné.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *